Nosič skla BOHLE VERIBOR - 2ks v kufru

Kód:TE318607.SET

Obzvláště vhodný pro čelní lepení pracovních desek nebo pultů. Vhodný pro všechny materiály s rovnými a plynotěsnými povrchy jako je sklo, plast, kov, dřevo s povrchovou úpravou, mramor atp. Vakuum se u deskových upínačů vytváří překlopením páčky. Přísavky se musí s uvolněným pryžovým kotoučem pevně přitlačit na přisávaný povrch. Při překlopení sklopné páčky musí být citelný výrazný odpor vytváření podtlaku. Pomocí vřetena lze materiál příslušně navzájem přitáhnout nebo otisknout. Výškový rozdíl desek lze v případě potřeby vyrovnat pomocí boční excentrické páčky.

6468,31 Kč s DPH
Skladem
Doprava zdarma
Dodání do 48 hodin Nejnižší cena za posledních 30 dní: 6468,31 Kč s DPH
InStock

Popis

Vlastnosti:

  • Jednoduchá manipulace a kvalitní zpracování
  • Vyrobený z hliníku, proto je obzvláště lehký
  • Vysoce kvalitní sací zvedák VERIBOR® se třemi přísavkami
  • Nosnost každého 100 kg, s dvojnásobným bezpečnostním faktorem
  • Pro všechny plynotěsné povrchy
  • Vyrobeno z bezolovnatého hliníku
  • Bez karcinogenních uhlovodíkových sloučenin (PAH)
  • Vyrobeno v Německu

Použití:

  • Nosič skla je vhodný pro všechny materiály s rovným a vzduchotěsným povrchem – sklo, kov, umělá hmota, mramor, povrchově upravené dřevo pod.
  • Nosič skla je vyroben v kombinaci hliník - umělá hmota, ovládá se pouze jednou rukou, pryž přísavky má průměr 120 mm a je vyměnitelná
  • K upínání s přesností na milimetry, otevírání a zavírání velkoplošných, hladkých deskových materiálů

Technické parametry:

  • Průměr kotouče: 120mm
  • Nosnost každé přísavky: 100kg
  • Počet kotoučů: 3ks
  • Materiál: bezolovnatý hliník
  • Typ produktu: deskové upínače
  • Dodávka: smontováno

Varianta:

  • 3-bodový nosič určený k bezpečnému přenášení nákladu do max. hmotnosti 100 kg (kolmo ke gumě přísavky)

Rozsah balení:

  • 2x 3-bodový nosič
  • 1x kufr BOHLE

New column

Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s tím, že můžeme shromažďovat informace o vás pro různé účely, včetně: Funkce, Statistiky a Marketingu